پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210493 تاریخ : 1395/03/19-12:51:17
,5,
قطعات مورد نیاز تعمیرات اساسی پالایشگاه پارسیان از داخل تامین می شود

با هدف تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی:

قطعات مورد نیاز تعمیرات اساسی پالایشگاه پارسیان از داخل تامین می شود

قطعات و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز پارسیان با هدف تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی امسال نیز همچون سالهای گذشته از شرکتهای داخلی تامین می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان با بیان این که تعمیرات اساسی این شرکت از 26 شهریورماه آغاز می شودگفت: برای انجام تعمیرات امسال یک ماه زمان در نظر گرفته شده که امیدواریم با توجه به پیش بینیهای بعمل آمده در حوزه نیروی انسانی و تامین قطعات بتوانیم این زمان را کاهش دهیم.

 
فرشید ابدالی دهدزی افزود: از سوی دیگر با هماهنگی شرکت نفت زاگرس جنوبی، همزمان با تعمیرات اساسی پالایشگاه، پیگرانی خطوط لوله ای که گاز را از مناطق عملیاتی تابناک، هما، شانول و وراوی به پالایشگاه منتقل می کنند نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی یادآور شد: برپایه نتایج پیگرانی پارسال، بخشی از این خطوط لوله تعمیر و ترمیم شد.
 
به گفته مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان، افزون بر تعمیرات اساسی همه واحدهای پالایشگاه، طرحهای اصلاحی نیز با هدف ایمن و چابک سازی سیستم و تولید پایدار گاز نیز در کارگروههای پژوهشی و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است.
 
ابدالی با بیان این که پالایشگاه پارسیان دارای دو فاز است، ادامه داد: پارسیان یک از منطقه تابناک و پارسیان دو از منطقه هما، شانول و وراوی گاز دریافت می کند.
 
وی در ادامه به بهره گیری از توان داخل در حوزه تامین کالا و قطعات مورد نیاز پالایشگاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بحث خودکفایی کالا یکی از کمیته های فعال در این پالایشگاه شکل گرفته و تاکنون موفق به ساخت قطعات کلیدی صنعت پالایش گاز شده ایم.

پالایشگاه گاز پارسیان، 25 شهریورماه 1382 با ظرفیت فرآورش روزانه 82 میلیون مترمکعب گاز به بهره برداری رسید. این پالایشگاه با تامین 17 درصد گاز مصرفی استانهای فارس، یزد، اصفهان، قم و بخشی از تهران، سومین پالایشگاه کشور از نظر فرآورش گاز بشمار می رود.

شرکت پالایش گاز پارسیان گازهای حوزه تابناک، هما، وراوی و شانول را دریافت و پس از فرآورش به خط چهارم سراسری ارسال می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران