پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377919 تاریخ : 1397/07/10-11:54:42
,10025,
فروش بیمه‌های خرد، سیاست جدید بیمه دانا

معاون فنی بیمه‌های اشخاص اعلام کرد:

فروش بیمه‌های خرد، سیاست جدید بیمه دانا

معاون فنی بیمه‌های اشخاص شرکت بیمه دانا، تمرکز و فروش در حوزه بیمه‌های خرد را از سیاست‌های این معاونت در سال جاری برشمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر سید داود حسینی در جمع مدیران ستادی و اجرایی این شرکت که به منظور تبیین سیاست‌های جدید شرکت برگزار شد، با تشریح عملکرد و استراتژی این معاونت در ادامه سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه با حضور مجدد دکتر کاردگر در بیمه دانا، تحرک، پویایی و نشاط خاصی در بدنه شرکت بوجود آمده که امیدواریم این روحیه به صورت شبکه‌ای در کل شرکت تسری یابد.

وی، برگزاری جلسه هم اندیشی را حاکی از اعتماد و اعتقاد دکتر کاردگر به کار جمعی و خرد جمعی دانست و افزود: نرخ شکنی، ریسک نقدینگی، ریسک عملیات بیمه‌گری، ریسک‌های اعتباری، ریسک بازار و چالش‌های دیگر صنعت بیمه را با مشکلات زیادی روبرو کرده که قطعا این چالش‌ها با همراهی، همدلی، تعامل، انسجام امور و تفکر سیستمی حل خواهد شد.

دکتر حسینی، عملکرد شرکت در شش ماه امسال در تحقق بودجه را مناسب توصیف کرد، اما کافی ندانست و گفت: در شرایط موجود ستاد و صف باید با افزایش پرتفوی اقتصادی و بالا بردن حجم نقدینگی، برای رشد و رضایت خاطر بیمه‌گذاران تلاش‌های خود را شدت بخشند.

معاون فنی بیمه‌های اشخاص، بازاریابی جمعی و وصول مطالبات جمعی را از شعارهای این معاونت ذکر و تاکید کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت در حوزه بیمه‌های خرد و سودده، افزایش میزان اختیارات شعب و سرپرستان، وصول به موقع مطالبات، نظارت سیستمی فراگیر در حوزه درمان، عملیاتی شدن طرح‌های جدید بیمه عمر و حادثه، آموزش بازاریابی به شعب و نمایندگان و توسعه نرم‌افزار بیمه‌های عمر از سیاست‌ها و برنامه های این معاونت در ادامه سال جاری است.

وی، اهمیت برون سپاری در حوزه ارزیابی خسارت درمان را از موضوعات کلان و مهمی دانست که نیاز به کارسنجی بیشتری دارد، اما در عین حال اجرای آن را مورد تاکید قرار داد.

دکتر حسینی، شارژ مالی به موقع شعب، درجه‌بندی نمایندگان و بازنگری درجه بندی شعب، افزایش اختیارات و امکان تعدیل نرخ فنی توسط شعب را از مسایل مورد اهمیت شرکت عنوان کرد و در پایان اظهارات خود، به پرسش‌ها و مسایل مطرح شده از سوی روسای شعب و سرپرستان مناطق پاسخ داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران