پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670504 تاریخ : 1402/09/14-18:17:22
,2,
فرصت ویژه برای بخشودگی جرایم بدهکاران در بانک ملی ایران در سال 1402

فرصت ویژه برای بخشودگی جرایم بدهکاران در بانک ملی ایران در سال 1402

بانک ملی ایران فرصتی ویژه برای بدهکاران مطالبات غیرجاری این بانک جهت بهره مندی از بخشودگی جرائم تأخیر مازاد بر نرخ معامله فراهم کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نظر به تائید هیات مدیره بانک مبنی بر تمدید مهلت اجرایی بسته وصول مطالبات غیرجاری ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی بدهکاران مطالبات غیرجاری این بانک می توانند تا پایان اسفند ماه سال 1402، در صورتی که کل مبلغ بدهی (اصل، سود و سود دوران تاخیر) خود را به صورت نقدی تسویه کنند، از بخشودگی جرائم تأخیر مازاد بر نرخ معامله بهره مند شوند.

فرصت فوق در راستای تکریم و رضایت حداکثری مشتریان این بانک ایجاد و تا پایان سال جاری تعیین شده است و شامل هرگونه بدهی مطالبات غیرجاری می شود.

لذا مشتریان و افرادی که تا کنون نسبت به بازپرداخت بدهی های خود اقدام نکرده اند، می توانند از این فرصت برای بهره مندی از بخشودگی مذکور استفاده کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران