پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446035 تاریخ : 1397/10/25-15:08:07
,11,10033,
فردا سامانه بارشی جدید همراه باران و برف از غرب وارد می‌شود/ کاهش دمای شدید از روز جمعه در کل کشور

فردا سامانه بارشی جدید همراه باران و برف از غرب وارد می‌شود/ کاهش دمای شدید از روز جمعه در کل کشور

امروز سه‌شنبه شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر و شمال و غرب فارس، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، براساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری وهمچنین تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سه‌شنبه شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر و شمال و غرب فارس، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط در بخش‌هایی از مرکز، شمال شرق و شرق کشور به صورت بارش‌های پراکنده ادامه خواهد یافت.

برای فردا چهارشنبه بارش‌ها در جنوب غرب ادامه دارد و از بعدازظهر چهارشنبه، سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد کشور می‌شود که ضمن تشدید بارش در جنوب غرب، سبب بارش باران و برف و وزش باد در استان‌های غربی و سواحل دریای خزر خواهد شد.

به تدریج گستره این وضعیت به مناطق مرکزی، بخش‌هایی از شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران می‌رسد و روز پنجشنبه با تقویت این سامانه کل کشور به جز جنوب شرق را در برخواهد گرفت.

روز جمعه از شدت این سامانه کاسته شده و محدود به سواحل دریای خزر، شمال شرق، جنوب شرق و مناطقی از غرب کشور خواهد شد و از اواخر وقت شنبه از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.

امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه ضمن افزایش نسبی دما، وزش باد شدید در گیلان و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه دمای هوا در سطح کشور از 6 تا 10 درجه کاهش می‌یابد و تا روز دوشنبه این هوای به نسبت سرد ماندگار خواهد بود.

امروز غرب خلیج فارس مواج است و روزهای پنجشنبه و جمعه این شرایط ادامه داشته و دریای خزر هم طی این مدت همین وضعیت را خواهد داشت.

تهران امروز بیشینه دمای 10 درجه بالای صفر را تجربه خواهد کرد و انتظار می‌رود فردا صبح کمینه دما در پایتخت صفر باشد. هوای تهران روز سه‌شنبه کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است و فردا احتمال افزایش ابر در اواخر وقت وجود دارد.

پیش بینی می‌شود امروز بندرعباس و زاهدان با دمای 24 درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و در مقابل زنجان با دمای 3 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران