پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 585117 تاریخ : 1400/04/28-09:57:21
,25,22,
فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است

فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه در هرمزگان، 216 معدن در 46 محدوده معدنی و 170 محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت گفت: فرآیند مزایده ملی معادن دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.

به گزارش بانک و صنعت، خلیل قاسمی با بیان اینکه استان هرمزگان بخشی از فراخوان ملی مزایده معادن در سطح کشور بود، عنوان کرد: در هرمزگان، 216 معدن در 46 محدوده معدنی و 170 محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ادامه داد: برای این مزایده در هرمزگان 178 نفر متقاضی داشتیم که برای 70 محدوده معدنی و اکتشافی پیشنهاد ارائه کردند و دو سوم دیگر محدوده ها فاقد متقاضی و پیشنهاد بودند.

وی خاطرنشان کرد: این کار بزرگ در سطح ملی فعلا متوقف شده است اما امیدواریم با تعامل قوه قضائیه و وزارت صنعت، معدن و تجارت، این مزایده در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال برگزار شود.

قاسمی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه معادن گفت: معادن استان ظرفیت های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارند که ما باید بهترین راهکارها ر ا برای این امر مهم بکار گیریم.

وی همچنین اظهار داشت: برای مزایده محدوده های اکتشافی و معدنی استان کلیه فرآیندهای مزایده در استان بر اساس قانون بوده و با هر گونه تخطی از قانون و متخلفین برخورد قانونی انجام می دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به روش های واگذاری محدوده های اکتشافی و معدنی در استان پرداخت و افزود: واگذاری محدوده های اکتشافی و معدنی از طریق ثبت محدوده( درخواست صدور پروانه اکتشاف ) از طریق سامانه کاداستر، نقل و انتقال مجوز های اکتشافی و معدنی در چارچوب قانون معادن و آئین نامه اجرایی آن ، واگذاری محدود ه های اکتشافی معدن از طریق مزایده عمومی از طریق سامانه ستاد ایران( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)انجام می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران