/2023/8/14020522133846.jpg
فرآیند آموزش همیاران مشتری متوقف نشود
سرپرست اداره کل توسعه سرمایه انسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: قدرت در دانش نهفته است و فرآیند آموزش پذیری نباید متوقف شود. همیاران شعب باید نسبت به عملیات بانکی، حقوق بانکی و همچنین طرح ها و محصولات بانک تسلط کافی داشته باشند. لازم است دانش و مهارت های این افراد به صورت مستمر ارتقا یابد.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام