پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588468 تاریخ : 1400/06/23-09:07:51
,17,22,
فرار مالیاتی جرم محسوب می شود

امام جمعه شهرستان خرمدره:

فرار مالیاتی جرم محسوب می شود

امام جمعه شهرستان خرمدره اظهار داشت: مالیات یک فریضه است و فرار مالیاتی جرم محسوب می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از رسانه مالیاتی ایران، حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه خرمدره از توابع استان زنجان در دیدار با مسولین امور مالیاتی این شهرستان تصریح کرد: مالیات موجب عمران، آبادانی و حفظ امنیت کشور می شود و مسئولین مالیاتی بایستی نسبت به اطلاع رسانی مناسب در خصوص انجام تکالیف قانونی مودیان اقدام نمایند.

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به این که مالیات یک فریضه است و فرار مالیاتی جرم محسوب می شود، گفت: شفاف سازی مالیاتی، جلب اعتماد مردم و برخورد صحیح و احترام به مردم موجب ترغیب آنان به پرداخت مالیات می شود.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور افزود: مودیان مالیاتی نیز وظیفه دارند نسبت به پرداخت مالیات پایبند باشند و دولت نیز از طریق استفاده صحیح از مالیات و اجرای عدالت مالیاتی بایستی به مردم خدمات ارائه نماید.

امام جمعه شهرستان خرمدره، گفت: افزایش درآمد های مالیاتی موجب کاهش اتکای دولت به درآمدهای نفتی و افزایش رونق تولید درکشور می شود که این امر نیازمند مشارکت و فعالیت مردم درچرخه تولید واشتغال و پرداخت به موقع مالیات بعنوان حقوق حقه دولت،فرهنگ سازی، همکاری و تعامل کلیه دستگاه های دولتی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در خاتمه از زحمات و تلاش کارکنان امور مالیاتی تشکر و قدردانی کرد و برای آنان موفقیت و توفیق روزافزون مسئلت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران