پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 583787 تاریخ : 1400/04/11-11:42:46
,25,22,
عملیات اجرایی 2 طرح فولادی در رامهرمز آغاز شد

با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو؛

عملیات اجرایی 2 طرح فولادی در رامهرمز آغاز شد

عملیات اجرایی دو طرح فولادی در شهرستان رامهرمز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و به مناسبت 10 تیرماه روز ملی صنعت و معدن آغاز شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جعفری در آیین کلنگ زنی این 2 پروژه در شهرستان رامهرمز که با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، افزود: ایمیدرو امروز به دنبال توسعه بخش معدن و صنعت با هدف توسعه پایدار و اشتغالزایی در کشور است.
وی درخصوص طرح تام گفت: این طرح با هدف تامین منابع شرکت های توسعه گرا در حال انجام است و در این راستا با چند بانک جهت تامین نقدینگی موافقت های اولیه انجام شده است.
وی افزود: 120 و 150 هزار میلیارد ریال برای این شرکت ها تامین مالی شده و برنامه داریم که این رقم را به 500 هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.
جعفری با اشاره به طرح فولاد پاسارگاد صبا که امروز کلنگ زنی شد، بیان کرد: تولید 12 میلیون تن ورق گرم ظرفیت تولید استان است که هشت میلیون تن تولید این کالا انجام می شود و این شرکت در تولید این کالا فعالیت خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به طرح دوم به نام فولاد فاخر اکسین عنوان کرد: فروسیلیکو منگنز در این شرکت تولید خواهد شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ظرفیت تولید این کالا در کشور را 85 هزار تن اعلام و بیان کرد: 50 هزار تن تولید و وارد چرخه می شود این در حالی است که 85 هزار تن نیاز مصرف کشور است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران