پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617422 تاریخ : 1401/04/09-16:54:07
,3,22,
عملکرد شعب فارس در تجهیز منابع شایسته تقدیر است

پدرام:

عملکرد شعب فارس در تجهیز منابع شایسته تقدیر است

«محسن پدرام» از عملکرد 2 شعبه شهرستان های فسا و صدرا در حوزه تجهیز منابع و کنترل نسبت مصارف و برنامه ریزی مدون برای جذب منابع جدید تقدیر کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، «محسن پدرام» نایب رئیس هیأت مدیره و دکتر «روح الله قاسمیان» رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک در سفر به استان فارس از شعب فسا و صدرا بازدید کردند.

در این بازدید پدرام از عملکرد 2 شعبه در حوزه تجهیز منابع و کنترل نسبت مصارف و برنامه ریزی مدون برای جذب منابع جدید تقدیر کرد.

پدرام در حاشیه این بازدید با همکاران شعب درباره مسائل و مشکلات پرسنلی و سازمانی گفت وگو کرد.

وی گفت: همکاران استان به حدی از تجربه و آگاهی رسیده اند که منابع در اختیار شعبه را چگونه در راستای دستیابی به اهداف بانک مصرف کنند.

در این بازدید دکتر قاسمیان ضمن تقدیر از همکاران شعبه بر اطلاع رسانی طرح های بانک در فضای مجازی به جهت شمولیت بیشتر و همچنین افزایش آگاهی از طرح های بانک که قطعاً منجر به روند رشد و افزایش منابع بانک خواهد شد، تأکید کرد.

وی در حاشیه بازدید از شعب، گفت: تمام تلاش پرسنل بر این باشد که برند بانک و نام قرض الحسنه در اذهان عمومی تقویت شود.

قاسمیان اظهار داشت: از فضای خالی شعبه برای انعکاس و انتقال طرح ها و خدمات بانک نهایت بهره برداری صورت پذیرد.

شایان ذکر است منابع شعبه فسا مبلغ 1600 میلیارد ریال و مصارف آن 1280 میلیارد ریال است. شعبه صدرا نیز 760 میلیارد ریال منابع و 301 میلیارد ریال مصارف دارد. شعبه صدرا جزو شعب تازه تأسیس بانک است و با اینکه حدود 8 ماه از آغاز فعالیت آن گذشته، موفق شده 68 درصد از منابع هدف خود را محقق سازد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران