پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 593738 تاریخ : 1400/11/12-12:34:29
,10025,
عملکرد تجمیعی

کسب درآمد 613 میلیارد ریالی "وتعاون" در دی ماه؛

عملکرد تجمیعی "وتعاون" به تراز مثبت 98 درصدی رسید

خسارت پرداختی "وتعاون" در دهمین ماه از سال جاری به مشتریان خود برابر با 714 میلیارد ریال ارائه شد و از ابتدای سال مالی تا پایان دی ماه نیز مجموع خسارت های پرداختی 4،179 میلیارد ریال بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون ، شرکت بیمه تعاون با نماد "وتعاون" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به دی ماه سال جاری از فروش حق بیمه برای بیمه شدگان تحت پوشش خود مبلغی بالغ بر 613 میلیارد ریال درآمد را به ثبت رساند و طی 10 ماه گذشته نیز این شرکت بیمه ای درآمد های تجمیعی خود را که از فروش حق بیمه به دست آورده بالغ بر 8،292 میلیارد ریال اعلام کرد.

خسارت پرداختی "وتعاون" در دهمین ماه از سال جاری به مشتریان خود برابر با 714 میلیارد ریال ارائه شد و از ابتدای سال مالی تا پایان دی ماه نیز مجموع خسارت های پرداختی 4،179 میلیارد ریال بود، همچنین لازم به ذکر است که در عملکرد تجمیعی این شرکت بیمه ای تراز مثبت 98 درصدی را از خود بر جای گذاشت.

عملکرد تجمیعی تراز وتعاون+بورس نیوز

درآمد های "وتعاون" تا دی ماه 1400

بر پایه این گزارش، شرکت "وتعاون" در دی ماه سال جاری با کاهش درآمد ماهانه از فروش حق بیمه صادرشده مواجه بود که نسبت به ماه گذشته 30 درصد تغییر را به ثبت رساند، بیشترین درآمدی که این شرکت بیمه ای از خود برجای گذاشته مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با 267 میلیارد ریال بود که در بر گیرنده 43 درصد از درآمد های به ثبت رسیده در دی ماه بود.

پس از رشته بیمه «ثالث-اجباری» که درآمدزاترین رشته بیمه "وتعاون" نام گرفت، در رتبه بعدی درآمدزاترین رشته بیمه مربوط به «درمان» با 84 میلیارد ریال بود.

عمده ترین درآمد به ثبت رسیده بیمه تعاون طی 10 ماه گذشته مربوط به رشته بیمه «ثالث-اجباری» با 2،818 میلیارد ریال بود که 34 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داد، خسارت پرداختی "وتعاون" در دی ماه با افزایش پرداختی نسبت به ماه گذشته همراه بود که 49 درصد افزایش پرداختی به خسارت دیدگان داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران