پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635177 تاریخ : 1402/01/22-16:53:06
,3,
عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات تبصره 16 مطلوب است

عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات تبصره 16 مطلوب است

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان از بانک قرض الحسنه مهر ایران برای پرداخت تسهیلات «بند الف» تبصره 16 طی سال گذشته قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری نیز پرداخت این تسهیلات به حد مطلوب برسد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، «امیر حسن زاده» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در راستای تحقق شعار سال و بررسی تسهیلات بند «الف و جزء2» تبصره ماده 16 با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار از عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمان در حوزه پرداخت تسهیلات «بند الف» تبصره 16 طی سال گذشته قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری نیز پرداخت این تسهیلات به حد مطلوب برسد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به نام گذاری شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تأکید کرد: با توجه به شعار امسال، هدف این است که ارائه تسهیلات بانک ها در راستای افزایش تولید باشد که این مهم در مهار تورم نقش به سزایی دارد.
حسن زاده با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین ریشه های ارتکاب جرم در جامعه بیکاری است، تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی باید به اشتغال منتهی شود تا بسیاری ازمسائل اجتماعی در جامعه حل شود.
«حسین خزاعی» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران نخستین و بزرگترین بانک قرض الحسنه کشور است که با تأکید بر الگوهای بانکداری اسلامی در راستای مسئولیت های اجتماعی دولت، سازمان ها و نهادها گام های مؤثری برداشته است.
وی به آمار و عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران استان کرمان در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره 16 اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری در حوزه پرداخت تسهیلات بند ب تبصره 16 اقدامات مؤثری انجام شود.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کرمان ضمن تشریح طرح های «مهریار»، «بیمه عمر مانده بستانکار» و همچنین بیان مزایای پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: آمادگی داریم تا با استفاده از ظرفیت های این بانک و در چارچوب ضوابط و مقررات بانکی به کارکنان بخش دولتی و خصوصی وام های قرض الحسنه پرداخت کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 266
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران