پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 622248 تاریخ : 1401/10/07-23:25:18
,10027,
عرضه محصولات بیمه با فناوری های نوین، هوشمند و سریع می شود

رئیس کل بیمه مرکزی در پویش فناورانه سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه:

عرضه محصولات بیمه با فناوری های نوین، هوشمند و سریع می شود

در حوزه های متنوع و رشته های گوناگون بیمه ای، بهره گیری از ابزارهای دیجیتالی و مولفه های نوآورانه به فرهنگ غلب صنعت بیمه مبدل خواهد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در آیین رونمایی دو طرح جدید بیمه ای، حضور داشت با اعلام این مطلب افزود: دستاوردهای اخیر بیمه گران در خصوص ابزارمندی دیجیتالی و حرکت در راستای هوشمندسازی محصولات و خدمات خود از بلوغ الکترونیکی این صنعت حکایت دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی در همین راستا اظهار داشت: ایده ها و خلاقیت ها پس از تبدیل به محصول می تواند جذابیت های جدیدی را در زنجیره ارزش بیمه ایجاد کند.

مهندس بهزادپور، افزایش ضریب نفوذ بیمه را در گرو توسعه خدمات و محصولات بیمه ای دانست و افزود: با سختگیری بیشتر در حوزه مالکیت فنی و فکری ایده پردازان صنعت بیمه می تواند دلگرمی حداکثری را برای فناوران این عرصه فراهم کند.

رئیس شورای عالی بیمه از ضرورت تدوین سند آمایش بیمه خبر داد و گفت: ترمیم و تقویت برنامه ریزی جامع بیمه ای را در دو سطح منطقه ای و ملی دنبال خواهیم کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی، نگاه نهادناظر صنعت بیمه در حوزه بهره برداری از مزایای طرح های نوین بیمه ای را غیرانتفاعی اعلام کرد و افزود: رقابت بیمه مرکزی با فناوران و مجموعه های بیمه ای در عرصه های گوناگون کسب و کار، منتفی است اما برای تجاری سازی ایده های نوین اعلام آمادگی می کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: ایده های کارآمد و درخشان این قابلیت را دارند که راه حل های جامع و مفید را در اختیار مجموعه صنعت بیمه قرار دارند.

گفتنی است در پویش " فناورانه سه شنبه های نوآوری بیمه" از طرح های نوین فناوران و شرکت های دانش بنیان معرفی می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران