/2023/8/14020522133438.jpg
ضرورت تسلط همیاران شعب بر طرح های بانک
رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک اظهار داشت: از همیاران مشتری انتظار می رود به اندازه کارکنان شعب بر طرح ها و خدمات بانک مسلط باشند و بتوانند توضیحات لازم را در این رابطه به مشتریان ارائه کند.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام