پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178434 تاریخ : 1395/01/15-05:54:33
,6,17,
ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو

ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: ضروری است اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو با اتکا به توان داخلی در زمینه طراحی و تولید خودرو محقق شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , یک کارشناس صنعت خودرو گفت: ضروری است اقتصاد مقاومتی در صنعت خودرو با اتکا به توان داخلی در زمینه طراحی و تولید خودرو محقق شود.

شهرام آزادی اظهار کرد: متاسفانه خودروسازان داخلی هنوز به معنای واقعی کلمه خودروساز نشده‌اند.

وی با بیان اینکه خودروساز شدن به معنای کسب دانش لازم برای طراحی و تولید خودرو با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت است، خاطرنشان کرد: با بررسی وضعیت فعلی خودروهای تولیدی در کشور مشخص می‌شود که خودروسازان داخلی هنوز نتوانسته‌اند به این هدف دست یابند.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: راهبرد مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی با اتکا به توان داخلی و تاکیدات ایشان بر دانش‌ بنیان شدن بخش‌های مهم اقتصادی کشور بهترین فرصت برای تحقق این هدف در صنعت خودرو است.

وی افزود: در این زمینه خودروسازان داخلی باید در همکاری با خودروسازان بزرگ جهان نسبت به انتقال تکنولوژی و کسب دانش روز برای طراحی و تولید خودرو اقدام کنند.

آزادی با بیان اینکه دانش طراحی و تولید خودرو باید در خودروسازان داخلی نهادینه شود، تصریح کرد:‌ خودروسازان کشور باید به موازات انتقال تکنولوژی نسبت به بومی‌سازی این دانش و اتکا بر توان داخلی اقدام کنند.

 

منبع : ایسنا 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران