پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351848 تاریخ : 1397/04/13-18:17:17
,17,
صورت های مالی شرکت تولیدی سیمان فیروز کوه

صورت های مالی شرکت تولیدی سیمان فیروز کوه

صورت های مالی شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه (سهامی عام) به تاریخ 30 آذر ماه 1396 توسط شرکت حسابرسی شده است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت صورت های مالی شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه (سهامی عام) به تاریخ 30 آذر ماه  1396 توسط شرکت حسابرسی شده است.

مسئولیت هیئت مدیره

مسئولیت تهیه صورت های مالی طبق استاندارد های حسابداری بر عهده هیئت مدیره می باشد، این مسئولیت شامل طراحی، اعمال و حفظ کنترل های داخلی مربوط به تهیه صورت های مالی می باشد و صورت ها باید عاری از تحریف با اهمیت ناشی از تقلب یا اشتباه باشد.

 

مسئولیت حسابرسی

مسئولیت این مؤسسه، اظهارنظر نسبت به صورت های مالی یاد شده براساس حسابرسی انجام شده طبق استانداردهای حسابرسی است. حسابرسی شامل اجرای روش هایی برای کسب شواهد حسابرسی درباره مبالغ و دیگر اطلاعات افشا شده در صورتهای مالی است.

استانداردهای موجود ایجاب می‌کند مؤسسه الزامات آیین رفتار حرفه‌ای را رعایت و حسابرسی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا کند که از نبود تحریف با اهمیت در صورتهای مالی، اطمینان کسب شود

طبق گزارش موسسه حسابداری، صورتهای مالی شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه (سهامی عام) به ترتیب شامل مبالغ 10.342 و 4.427 میلیون ریال است و اقلام راکد و انتقالی از سال های قبل می‌باشد که صرفا مبلغ 2.304 میلیون ریال ذخیره مطالبات مشکوک‌الوصول بابت آن ها در حساب ها منظور شده و همچنین اسناد دریافتنی تجاری شامل مبلغ 16.340 میلیون ریال (مبلغ 25.589 میلیون ریال اسناد واخواستی پس از کسر مبالغ 4.249 و 5.000 میلیون ریال به ترتیب واریزی مشتریان و ذخیره م.م) می‌باشد که به رغم اقدامات انجام شده به حیطه وصول در نیامده است. 

 

روش های حسابرسی

انتخاب روش های حسابرسی، به قضاوت حسابرس، از جمله ارزیابی خطرهای تحریف با اهمیت ناشی از تقلب یا اشتباه در صورت های مالی، بستگی دارد. برای ارزیابی این خطرها، کنترل های داخلی مربوط به تهیه و ارائه صورت های مالی به منظور طراحی روش های حسابرسی مناسب شرایط موجود، و نه به قصد اظهارنظر نسبت به اثربخشی کنترل های داخلی واحد تجاری، بررسی می‌شود. 

به دلیل عدم دسترسی به نتایج نهایی اقدامات انجام شده تعدیل حساب ها و احتساب ذخیره بابت مطالبات برای موسسه امکان پذیر نبوده است.

در ادامه گزارش موسسه حسابرسی در خصوص شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه (سهامی عام) آمده است: اسناد دریافتی ارائه دشده توسط مشتریان تایید نشده اند و شرکت موظف است در این خصوص اقدامات لازم را اننجام دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران