پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6649 تاریخ : 1391/07/26-09:37:02
,6,10,11,13,14,16,17,20,21,
صنایع داخلی نیمه تعطیل می شوند!!

یک نماینده مجلس،

صنایع داخلی نیمه تعطیل می شوند!!

«تولید ملی» تنها ابزار کارآمد علیه تحریم هاست

یک عضو کمیسیون انرژی با تأکید بر اینکه اگر حمایت و تسهیلات دولت همچنان به بنگاه‌های تولیدی و صنایع کشور ارائه نشود، این واحدها با تعطیلی مواجه خواهند شد، گفت: سرمایه‌گذاران کشور بی‌رغبت شده‌اند.

 
خبرگزاری فارس: صنایع داخلی نیمه تعطیل شدند/ «تولید ملی» تنها ابزار کارآمد علیه تحریم

جلیل جعفری  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی، اظهار داشت: رهبری در سفر به این استان نکات بسیار ارزشمند و حیاتی کشور را به مسئولان و کارگزاران نظام گوشزد کردند.

وی افزود: یکی از مباحث همدلی برای از بین بردن اختلافات بود که فکر می‌کنم این اختلافات ضربه واقعا جدی به نظام می‌زند بنابراین ضرورت هم‌افزایی میان قوای سه گانه بیش از گذشته احساس می‌‌شود.

جعفری گفت: اشکالاتی که قوای سه گانه به یکدیگر می‌گیرند باید با همدلی و تعامل برطرف شود چرا که سیاست‌گذاری‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دوستی در کنار همکاری بنا شده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: در شرایط فعلی که دشمنان نظام تمام توان و ابزارهایشان را برای ضربه زدن به اقتصاد کشور به کار گرفته‌اند باید با عنایت به بیانات راهگشای رهبری به مسئله تولید ملی بیشتر توجه شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران