پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316782 تاریخ : 1396/12/18-10:13:06
,15,
صدای paintech در دانشگاه خاتم شنیده شد

صدای paintech در دانشگاه خاتم شنیده شد

صادق فرامرزی مدیرعامل ایران کیش درنشست فیناپ که دردانشگاه خاتم برگزار شد از «pain tech» گفت. وی با اشاره به سابقه این واژه که از همایش بانکداری امسال توسط ایران کیش مطرح شده بخش هایی ازدردهای فناوری رابیان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وی بابیان اینکه می توان تاحدی این واژه رابه مجموعه فرایندهایی که برای عبور ازدره مرگ ایده یا انگیزش لازم است تعریف کرد گفت به قول استیو جابز به همان اندازه که مهم است چه کاری دراستارت آپ انجام می دهید مهم است که بدانید چه کاری نبایدانجام دهید.

فرامرزی عدم ریسک پذیری شرکت های بزرگ و سیر بوروکراسی و طولانی بودن فرایندهای موافقت با حمایت از استارت آپ ها از سوی این شرکت ها رااز جمله دردهای امروز استارت آپ ها دانست. مدیر عامل ایران کیش تاکید کرد باید دلیلی برای شکست های استارت آپی بیابیم. فرامرزی بحث های مرتبط بارگولاتوری، فاصله زمانی بین نظارت باتکنولوژی، عدم سرمایه گذاری در استارت آپ ها، عدم اعتماد به تخصص جوانان، عدم توانایی درمدیریت ریسک را از جمله موانع استارت آپ ها برشمرد.

وی تاکید کرد که باید به استارت آپ ها اجازه اشتباه بدهیم و اگر بنا به جریمه کردن است باید به اندازه همان اشتباه آن ها راجریمه کنیم.
فرامرزی درادامه به یکی از مشکلاتی که برای شرکت ایران کیش ازلحاظ حقوقی وبه اشتباه به دلیل حمایت ازاستارت آپ ها پیش آمد گفت آن موقع «pain tech» و دردهای فناوری را بیشتر حس کردم من هم عین پین تک هستم. شما یی که دستی در استارت آپ دارید عین پین تک هستید. دانایی درد دارد و امیدواریم کهما مفهوم بزرگی مانند «paintech» را نهادینه کنیم تا به کمک آن در مسیر حل دردها گام برداریم.

از سویی حسام دربانی رییس اداره بازاریابی و توسعه درگاه های پرداخت ایران کیش در ادامه همایش فیناپ گفت: مهمترین بحث در رویکرد پیرامون فین تک بحث فرهنگسازی وبحث های حقوقی است.
وی گفت: خوشبختانه بانک مرکزی و شاپرک نقش خود را به درستی ایفا کردند و دربحث ایجاد زیرساخت حقوقی عملکرد خوبی داشتند. اما مشکل فرهنگسازی همچنان وجود دارد.
دربانی افزود: بانک ها می توانند بارویکرد انعطاف پذیرشان از فرصت حضور فین تک ها به عنوان بالهای اجرایی برای حرکت روبه رشد مطمئن صنعت بانکداری و پرداخت استفاده مطلوب کنند.
وی تاکید کرد: تمام فناوری ها درحوزه بانکی و پرداخت نیازمند شناخت، تحلیل و درک نیاز مشتری براساس دانش مدیریت تجربه مشتری است. که مجری آن می بایست یک عنصر پویا و هوشمند باشد و آن عنصر هوشمند فین تک است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران