پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575697 تاریخ : 1400/01/11-11:06:58
,25,
شناسایی 1700 محدوده امیدبخش معدنی در سراسر کشور

مدیر اکتشاف ایمیدرو خبر داد:

شناسایی 1700 محدوده امیدبخش معدنی در سراسر کشور

مدیر اکتشاف ایمیدرو از شناسایی 1700 محدوده امیدبخش معدنی به مساحت 110 هزار و 80 کیلومتر مربع در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی ایمیدرو، علی اصغر زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: تا نیمه نخست اسفند 99، فعالیت فاز شناسایی و پی جویی حدود 478 هزار و 343 کیلومتر مربع پهنه خاتمه یافته و آزاد شده است. وی ادامه داد: از این میان، 66 هزار کیلومتر مربع پهنه به بخش خصوصی واگذار شده و 123 هزار و 827 کیلومتر مربع پهنه هم در حال کار است.

مدیر اکتشاف ایمیدرو با اشاره به اینکه براساس قوانین پروانه اکتشاف باید توسط سازمان های صنعت، معدن و تجارت هر استان برای ایمیدرو صادر شود، تصریح کرد: تاکنون، برای 492 محدوده به مساحت 32 هزار و 120 کیلومتر مربع درخواست پروانه اکتشاف شده و مابقی محدوده ها به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های مربوطه واگذار شده است.

وی افزود: 63 پروانه اکتشاف در مواد معدنی مختلف نظیر سرب و روی، طلا، مس، آهن، زغال سنگ، شورابه و غیره به نام ایمیدرو و شرکت های تابعه صادر شده است که کار عملیات اکتشاف در محدوده های دارای پروانه در حال پیگیری است. 30 محدوده نیز در مرحله صدور پروانه قرار دارد و برای 4 محدوده، گواهی کشف صادر شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 270
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران