پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 670542 تاریخ : 1402/09/15-18:26:51
,2,
شعب بانک توسعه تعاون از تعاونی های توسعه و عمران شهرستانها حمایت می کنند

شعب بانک توسعه تعاون از تعاونی های توسعه و عمران شهرستانها حمایت می کنند

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت شعب بانک توسعه تعاون از تعاونی های توسعه و عمران شهرستانها می نمایند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه ای با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور اظهار داشت: سند توسعه تعاون به عنوان یکی از عالی ترین و مترقی ترین اسناد مرتبط با بخش تعاون در واپسین لحظات سال گذشته توسط رییس جمهور و هیات وزیران جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ گردید.

شیخ حسینی افزود: توسعه تعاون در هر دو بعد ملی و استانی در این سند مورد توجه قرار گرفته است، گرچه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان محوریت توسعه تعاون مطرح گردیده است، همچنین بر نقش موثر سایروزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی نیز تاکید شده است.
وی ادامه داد: شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در سطح استانها و مناطق ظرفیتی بزرگ برای کمک به توسعه بخش تعاون هستند. این شرکت ها می توانند در بکارگیری منابع خرد و توجه و بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های منطقه ای و همچنین بسترسازی برای ورود تعاونی ها برای کمک به پیشرفت مناطق نقش موثری داشته باشند.
شیخ حسینی تصریح نمود: تعاون به عنوان فرابخش در تمامی بخشهای اقتصادی حضور دارد و نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت کشور ، استانداری ها و دستگاههای اجرایی استانی برای ارتقای سهم تعاون در اقتصاد ملی حائز اهمیت است.
این مقام بانکی تاکید نمود: تعاون از ویژگی های مهمی از جمله مردمی سازی اقتصاد ، راهکاری برای مشارکت مردم در فعالیت های اقتصاد و کمک به پیشرفت مبتنی بر عدالت برخوردار است و در قانون اساسی، اسناد عالیه نظام و دیدگاه مقام معظم رهبری و رییس جمهور جایگاهی مهم دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 163
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران