پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189298 تاریخ : 1395/02/16-15:39:48
,5,17,
شرکتهای ایران موفق به ساخت توربین های گاز در کشور شدند

در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکتهای ایران موفق به ساخت توربین های گاز در کشور شدند

عباسعلی جعفری نسب گفت: تامین قطعات از خارج با توجه به رشد صنعتگران و سازندگان ایرانی در داخلی سازی، کاهش قابل توجهی یافته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران : داخلی سازی قطعات ماشین آلات دوار، ابزار دقیق و سیستمهای برق از جمله مواردی هستند که طی سالها شکل گرفته است و در چند سال اخیر با شدت بیشتری پیگیری می شود.
 
 جعفری نسب با بیان این که در زمینه ماشین آلات دوار، توربینهای گازی اهمیت و کاربرد بیشتری دارد، تصریح کرد: توانمندی شرکتهای داخلی به حدی رسیده است که هم اکنون می توان ادعا کرد که قادر به ساخت این توربین گازی به طور کامل هستند. 
 
وی اظهارکرد: این توربینهای گازی پیشتر از کشورهای اروپایی یا امریکا تامین می شد، اما خوشبختانه با تلاش سازندگان داخلی و انتقال دانش و فناوری ساخت آنها این امکان به وجود آمده است که از صرف هزینه های هنگفت برای تامین آنها از خارج جلوگیری شود. 
 
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران مطرح کرد: تامین قطعات از خارج با توجه به رشد صنعتگران و سازندگان ایرانی در داخلی سازی، کاهش قابل توجهی یافته است. 
 
وی تاکید کرد: تکیه بر ساخت داخل و کاهش اتکا به سازندگان خارجی، شبکه انتقال فرآورده های نفتی را از طریق خطوط لوله افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با تاکید بر تحقق شعار سال اقدام و عمل باید تمام نهاد با اتحاد و هماهنگی در اجرای برنامه ها بتواند اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کنند چرا که تحقق آن زمینه را برای توسعه اقتصاد کشور و رقابت بین کشورهای همسایه را فراهم می سازد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران