پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247149 تاریخ : 1395/08/01-14:45:57
,5,
شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت سنگاپوری تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند

برای بومی‎سازی تعمیر توربوشارژهای موتور اصلی کشتی:

شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت سنگاپوری تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند

شرکت ملی نفتکش ایران به منظور انتقال دانش و فناوری تعمیر توربو‌ شارژهای موتور اصلی و دیزل ژنراتورهای کشتی در کشور با یک شرکت سنگاپوری تفاهم‎نامه امضا کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، اکبر جبل عاملی، مدیر فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران باعلام کرد: این تفاهم‎نامه در حاشیه هجدهمین نمایشگاه صنایع دریایی امضا شد.

وی ادامه داد: این تفاهم‎نامه همکاری میان شرکت آذرپاد به نمایندگی از شرکت ملی نفتکش ایران و شرکت Tru Marine سنگاپور امضا شد و موضوع آن انتقال فناوری و تعمیر توربو شارژهای موتور اصلی و دیزل ژنراتورهای کشتی در کشور است. 

به گزارش شرکت ملی نفتکش ایران، وی افزود: بر اساس این تفاهم‎نامه شرکت سنگاپوری در گام نخست با همکاری و مشارکت شرکت آذرپاد به برگزاری یک کارگاه فنی-آموزشی در بندرعباس اقدام خواهد کرد.

مدیر فنی و عملیات ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران با بیان این که این اقدام برای نخستین بار در کشور صورت می‎گیرد ادامه داد: از آنجا که درحال حاضر امکان تعمیر توربو شارژهای موتور اصلی کشتی در کشور وجود ندارد امیدواریم با این اقدام، شاهد انتقال فناوری، بومی‎سازی تعمیر تجهیزات اصلی کشتی در کشور و ورود شرکت‎های داخلی به این حوزه باشیم.

شرکت آذرپاد از شرکت‎های زیر مجموعه شرکت ملی نفتکش است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران