پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617537 تاریخ : 1401/04/13-12:55:28
,3,
سید کامل تقوی نژاد رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور شد

سید کامل تقوی نژاد رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور شد

سید کامل تقوی نژاد از افراد با سابقه حوزه های بانکی و اقتصادی به سمت رئیس هیات سرپرستی موسسه اعتباری نور منصوب شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی موسسه اعتباری نور، مراسم تودیع و معارفه روسای هیات سرپرستی این موسسه روز یکشنبه دوازدهم تیرماه 1401 با حضور دکتر فهیمی معاون حقوقی و امور مجلس در بانک مرکزی، معاونین، روسای ادارات ستادی و سرپرستان مناطق به شکل همزمان و زنده، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
بر اساس این گزارش دکتر فهیمی در این مراسم ضمن بیان اینکه فعالیت در نظام پولی و بانکی کشور نوعی جهاد محسوب می شود از فعالیت ها و خدمات ارزنده بیش از سه سال حشمت الله نظری رئیس پیشین هیات سرپرستی این موسسه به عنوان یکی از پیشکسوتان و فعالان نظام بانکی کشور تقدیر و تشکر کردند .
دکتر فهیمی در ادامه با اشاره به این موضوع که در حال حاضر در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم و همچنین بیان سوابق درخشان مدیریتی دکتر تقوی نژاد در حوزه اقتصاد و بانکداری کشور نسبت به آینده درخشان موسسه اعتباری نور ابراز امیدواری نمودند.
این گزارش می افزاید دکتر تقوی نژاد در ادامه این مراسم ضمن تشکر از حسن ظن دکتر صالح آبادی، دکتر فهیمی و دکتر سروش در بانک مرکزی، ابتدا به مدیریت پیشین این موسسه به خاطر تلاش های مستمر در چند سال اخیر خسته نباشید گفتند و از اعتمادی که به وی شده نیز تقدیر نمودند.
ایشان در پایان این مراسم اظهار داشتند این مسئولیت به عنوان یک امانت نزد بنده است و مهم ترین وظیفه بنده جلب اعتماد افرادی است که در این موسسه هر گونه حق، نفع یا سهامی دارند. همچنین ساماندهی دارایی ها و رعایت حقوق افرادی که در این سنگر خدمت می کنند نیز اولویت ما محسوب می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران