پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669833 تاریخ : 1402/08/10-18:19:41
,10027,
سومین جلسه کارگاه آموزشی مروری بر اصول و مبانی سیستم مدیریت ریسک سازمانی

پژوهشکده بیمه با همکاری سندیکای بیمه گران ایران برگزار می کند

سومین جلسه کارگاه آموزشی مروری بر اصول و مبانی سیستم مدیریت ریسک سازمانی

سومین جلسه کارگاه آموزشی مروری بر اصول و مبانی سیستم مدیریت ریسک سازمانی (ERM)، از ساعت 09:00 تا 11:00 روز سه شنبه 16 آبان 1402 به صورت برخط برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی «مروری بر مباحث جلسات اول و دوم»، «توسعه فرهنگ ریسک و مدیریت تغییر سازمانی»، «ابزارهای مدیریت ریسک و راه حل های نرم افزاری»، «مطالعات موردی و نمونه هایی از اجرای موفق مدیریت ریسک»، «خطرات و روندهای نوظهور در مدیریت ریسک» و «جنبه های نظارتی و انطباقی مدیریت ریسک» توسط دکتر محمود اسعد سامانی مشاور آموزشی و پژوهشی سندیکای بیمه گران ایران، ارائه خواهد شد.

حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می باشد. پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران