پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658261 تاریخ : 1402/05/19-13:44:35
,2,22,
سفر دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان ایلام

سفر دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران و هیات همراه به استان ایلام

بهزاد شیری مدیرعامل بانک و هیات همراه صبح روز پنجشنبه 19 مرداد سال جاری، به منظور بررسی وضعیت و نظارت بر شاخص های عملکردی شعب و باجه های بانکی روستایی، دیدار با همکاران، افتتاح ساختمان جدید و شرکت در چهارمین رویداد به وقت شما و همچنین حضور در جلسه شورای اداری، به استان ایلام سفر کرد .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران؛ در این سفر دکتر شیری به همراه فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، داود قزلباش مدیر امور شعب استان ها و بازاریابی، احمد علی اشتری رییس اداره کل آموزش و تحقیقات، سید رحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی و حاتم سلیمانی مدیر شعب استان ایلام از شعبه فرهنگیان و باجه های بانکی روستایی هفت چشمه و بانقلان بازدید و پیرامون مباحث کاری با همکاران استان گفت وگو می کند. افتتاح ساختمان جدید مدیریت شعب استان ایلام، بهره برداری از شعبه مرکزی و حضور در جلسه شورای اداری از دیگر برنامه های این سفر است.

بر اساس این گزارش در آخرین برنامه سفر به استان ایلام، دکتر شیری و هیات همراه با حضور در چهارمین رویداد به وقت شما از نزدیک با مسؤلین باجه های بانکی روستایی و ایده های برتر برای توسعه خدمات بانکی در استان، آشنا و با آنها گفتگو خواهند کرد .
بازدید از باجه بانکی روسای هفت چشمه
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران صبح امروز پنج شنبه 19 مرداد سال 1402 به اتفاق هیات همراه در سفر به استان ایلام از باجه بانکی روستای هفت چشمه بازدید کرد و طی آن وضعیت منابع و مصارف، امکان دسترسی برای ویرایش اطلاعات مشتریان، تعداد کارتهای صادره، وضعیت پرونده های تسهیلاتی، صدور ضمانتنامه، خدمات چک و سایر شاخص های بانکی آن باجه را مورد بررسی قرار داد. وی در این بازدید از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط احسان تمامی مسئول باجه بانکی روستای هفت چشمه و همکاران این باجه قدردانی و ضمن ارائه رهنمودهای لازم به آنان بر ضرورت تلاش برای جذب، افزایش منابع، توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی و همچنین جلب رضایت مشتریان و ذینفعان تاکید کرد.
بازدید از باجه بانکی روستای بانقلان
در ادامه سفر دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به اتفاق هیات همراه از باجه بانکی روستای بانقلان بازدید کرد و طی آن وضعیت منابع و مصارف، ا مکان دسترسی برای ویرایش، وضعیت پرونده های تسهیلاتی و سایر شاخص های بانکی آن باجه را مورد بررسی قرار داد. وی در این بازدید از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط جعفر اسماعیل بیگی مسئول باجه بانکی روستای بانقلان و همکاران این باجه قدردانی و بر جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان، تاکید کرد.

بازید از شعبه فرهنگیان مدیریت شعب پست بانک استان ایلام

دکتر شیری مدیر عامل پست بانک ایران به اتفاق هیات همراه از شعبه فرهنگیان ایلام بازدیدکرد و وضعیت منابع و مصارف، تعداد باجه های بانکی روستایی تحت پوشش و نحوه نطارت بر فعالیت آنان، وضعیت پرونده های تسهیلاتی سال جاری و سنوات گذشته، تعداد و مبلغ صدور ضمانتنامه های صادره، وضعیت مطالبات، تعداد حساب های جاری، خدمات چک های واگذاری و عودتی، تعداد سپرده ها و سایر شاخص های بانکی شعبه فوق را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و از زحمات و تلاش های صورت گرفته رییس و کارکنان آن شعبه و مسئولین باجه های تابعه، قدردانی و رهنمودهای لازم را ارائه و همچنین تلاش برای جذب و افزایش منابع و توسعه کمی و کیفی خدمات بانکی برای جلب رضایت مشتریان و ذی نفعان را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است دکتر شیری در شعبه فوق با یکی از مشتریان حاضر در شعبه فرهنگیان پیرامون وضعیت خدمات رسانی و نحوه رفتار کارکنان با مشتریان با ایشان، گفتگو کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 280
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران