پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467612 تاریخ : 1398/04/16-15:28:49
,17,
سامانه مدیریت توزیع مویرگی کالا در کشور رونمایی شد

سامانه مدیریت توزیع مویرگی کالا در کشور رونمایی شد

رونمایی از سامانه مدیریت توزیع مویرگی کالا در کشور که فاز دوم سامانه شرکت‌های پخش محسوب می‌شود، با حضور عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی و محمد قبله، مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی و همچنین مدیران صنعت پخش در کشور صورت گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هدف از راه‌اندازی این سامانه، شناسایی شبکه توزیع کالا در کشور و امکان شناسایی کانال‌های غیرمجاز توزیع کالا در کشور اعلام شده است. در این راستا حمایت از شرکت هایی که در چارچوب قانون فعالیت می کنند، از دستاوردهای مهم این سامانه خواهد بود.

امکان شناسایی شرکت‌های فعال در حوزه صنعت پخش، رصد کالا از زمان تولید یا واردات تا زمان رسیدن به دست خرده‌فروش و تهیه الگوی بهینه توزیع در کشور از دستاوردهای مهم تعریف شده در قالب فعالیت این سامانه خواهد بود. 

تحلیل بازار و ایجاد ارزش افزوده برای شرکت‌های پخش و تهیه گزارش‌های تحلیلی از انبار اطلاعات پخش و تولید دانش مورد نیاز دولتمردان و شرکت‌های پخش از دیگر دستاوردهای تعریف شده در این راستاست.
رونمایی از این سامانه در راستای ابلاغیه رئیس جمهور در سال گذشته انجام شد. بر اساس این ابلاغیه،کالاهای اساسی وکالاهایی که با ارز نیمایی و 4 هزارو 200 تامین می شونداز ابتدا زنجیره تا انتهای زنجیره باید قابل رصد باشد.در این همین راستا در معاونت بازرگانی وازت صمت، برای رصد کالا پروژه هایی تعریف شد که رونمایی از فاز دوم سامانه مدیریت توزیع کالا از آن جمله است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران