پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352789 تاریخ : 1397/05/01-07:25:39
,10028,22,
سازمان تامین اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری داخلی آمادگی دارد

دکتر نوربخش در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان لرستان:

سازمان تامین اجتماعی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری داخلی آمادگی دارد

دکتر سیدتقی نوربخش گفت: سازمان تأمین اجتماعی آمادگی دارد در صورت کمک و حمایت مسوولان استان ها زمینه را برای سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری در استان های مختلف کشور از جمله لرستان مهیا کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در محل اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، بیان کرد: گردشگری داخلی می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های جدید در اقتصاد کشور شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی ظرفیت‌های زیادی دارد، افزود: سازمان تأمین اجتماعی مجموعه هلدینگ گردشگری را دارا است و این مجموعه دارای امکانات مناسبی است.

دکتر نوربخش گفت: گردشگری داخلی در فضای تحریمی یک فرصت است که باید به آن اهمیت داد.زمینه‌های بسیار زیادی داریم که می توان در حوزه گردشگری از آنها بهره برد.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی پکیج هلدینگ‌های گردشگری دارد، افزود: FS نقطه مهمی برای سرمایه‌گذاری است ولی بستگی به فاکتورهایی که تولید داشته، دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: در این سازمان مطالعه‌ای تحت عنوان 100 بیزینس و 100 هتل انجام شده که بسیار تخصصی است.

دکتر نوربخش بر تقویت زیرساخت‌های لازم برای حضور هلدینگ‌ها در حوزه گردشگری تاکید و عنوان کرد: تجربه نشان داده است در استان‌هایی که استانداری‌ها و شهرداری‌ها کمک کنند در حوزه زیرساخت‌های گردشگری موفق عمل خواهد شد.

وی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی آمادگی دارد در صورت کمک و حمایت مسوولان استان زمینه را برای سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری لرستان مهیا کند چراکه این استان ظرفیت‌های بسیار مناسبی دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران