پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349424 تاریخ : 1397/03/01-12:17:24
,5,
ساخت محفظه کوره واکنش در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

برای نخستین بار و با همت کارشناسان داخلی صورت گرفت؛

ساخت محفظه کوره واکنش در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد

رییس تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از ساخت محفظه های کوره واکنش برای نخستین بار در کشور و با همت متخصصان داخلی در این مجتمع گازی خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، نادر نوربخش با اعلام این خبر افزود: کوره واکنش مهمترین تجهیز واحد گوگردسازی در پالایشگاه ها است که برای نخستین بار در مناطق گازی کشور محفظه های (یک سوم، دو سوم) آن به دلیل خوردگی قطعات فلزی و تیوب‌های گاز اسیدی ورودی کوره و کاهش ضخامت مجموعه تیوب ها و اتصالات داخلی کوره، ساخت و تعویض شد.

وی با اشاره به اینکه خوردگی قطعات، کاهش راندمان واحد گوگردسازی را در پی داشته، تصریح کرد: پس از بررسی و مطالعات فنی مربوطه و بومی سازی دانش فنی، ساخت قطعات در منطقه ساخت محفظه های کوره واکنش واحد بازیافت گوگرد، با همت و تلاش متخصصان داخلی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد صورت گرفت.
این مقام مسئول با بیان اینکه در حین ساخت محفظه های کوره واکنش، تغییراتی در جهت محافظت از تیوب های گاز اسیدی ورودی کوره به جهت بهبود عملکرد انجام گرفت، اضافه کرد: فرآیند آماده‌سازی این تجهیز در مدت زمان هشت ماه کاری و در زمان در سرویس بودن واحد انجام و نصب آن به مدت یکماه در زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه صورت گرفت.
نوربخش تاکید کرد: تعویض این تجهیز علاوه بر بالابردن قابلیت اطمینان و راندمان واحد بازیافت گوگرد، از توقف های ناخواسته نیز جلوگیری می کند.

رییس تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز هاشمی نژاد در پایان سود ریالی ساخت این تجهیز را 600 میلیون تومان عنوان کرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 231
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران