پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214893 تاریخ : 1395/06/16-12:14:57
,5,
زمان تمرکز بر برداشت از میدان های مشترک فرارسیده است

زمان تمرکز بر برداشت از میدان های مشترک فرارسیده است

عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس، فضای شکل گرفته در پسابرجام را فرصتی برای ایجاد شتاب در توسعه میدان های مشترک نفت تلقی کرد و به اعتقاد وی باید از ظرفیت های داخلی و خارجی برای تحقق این موضوع استفاده کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره توسعه میدان های مشترک نفت و گاز ایران گفت: با وجود تلاش ها برای توسعه و برداشت از میدان های مشترک نفت و گاز، در برداشت سهم ایران با محدودیت روبرو هستیم که این چالش  از موارد متعدد ناشی می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات افزود: کشورهای که با ایران در شمال، جنوب و غرب کشور، میدان نفت یا گاز مشترک دارند با کمک شرکت های غربی، سهم بیشتری به نسبت ایران برداشت می کنند.

این نماینده مجلس دهم گفت: فضای پیش آمده در پسابرجام فرصت خوبی برای توسعه میدان های مشترک نفت و گاز فراهم کرده است تا سهم ایران در این حوزه برداشت شود بنابراین از فرصت ها باید به نفع کشور بهره برد.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: برای شتاب در توسعه طرح های صنعت نفت باید از توان و تولید داخلی و در کنار آن از ظرفیت های خارجی نیز بیشترین استفاده را برد که در این زمینه انتقال فناوری روزآمد و سرمایه گذاری مشترک اولویت به شمار می آید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران