پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311840 تاریخ : 1396/09/30-13:33:06
,16,
زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم

وزیر نیرو:

زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم

وزیر نیرو گفت: زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم، بررسی فنی سد امیرکبیر نشان می دهد شرایط این سد با وقوع زلزله 5/2 ریشتری کاملا عادی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان در پی وقوع 5/2 ریشتری شب گذشته تهران افزود: یک پست فوق توزیع 63 کیلوولتی در زمان زلزله در شمال غرب تهران به علت عمل کردن لایه حفاظتی از مدار خارج شد که بلافاصله به مدارآمد و اختلالی در تامین برق به وجود نیامد.

وی ادامه داد: شرایط در شبکه های فشار قوی، متوسط و ضعیف کاملا پایدار است و در عین حال تیم های عملیاتی در آماده باش کامل هستند.

وزیر نیرو گفت: شرایط آب و فاضلاب استان تهران و البرز کاملا طبیعی است؛ در عین حال تیم های عملیاتی تهران و البرز و استان های معین در حالت آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: این زلزله برای تیم‌های اجرایی یک مانور مفید و برای مردم زنگ خطر بود که ما بعد از این آرامش، زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم و آماده باشیم و کشور را از جهات مختلف برای زلزله های که به طور طبیعی پیش خواهد آمد همچون بسیاری از نقاط دنیا ایمن کنیم.

اردکانیان گفت: این ایمن سازی هم وظیفه دولت و دستگاه های اجرایی است مثل وزارت نیرو در ارتباط با سازه های آب و برق، و هم وظیفه آحاد مردم در ارتباط با سازه های مسکونی که بایستی این امر مورد توجه قرار بگیرد.

اردکانیان در پایان درباره سد امیر کبیر گفت: بررسی فنی سد امیرکبیر نشان می دهد شرایط این سد با وقوع زلزله 5/2 ریشتری کاملا عادی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران