پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189923 تاریخ : 1395/03/03-17:29:10
,1,16,22,
روابط عمومی نقش موثری در معرفی خدمات بانک دارد

روابط عمومی نقش موثری در معرفی خدمات بانک دارد

مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در همایش همیاران روابط عمومی شعب استان سیستان و بلوچستان، نقش روابط عمومی را در معرفی خدمات پولی و مالی به مشتریان بسیار موثر و تاثیر گذار دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان، محسن منشوری سبزوار – مدیرکل بازرسی و حسابرسی – در این همایش نقش روابط عمومی را در معرفی خدمات پولی و مالی به مشتریان بسیار موثر و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: همیاران روابط عمومی باید ارزش های بانک را به صورت رساء و شیوا به مشتری اطلاع رسانی کنند و از برند سازمان مراقبت نمایند. 

منشوری خاطر نشان کرد: همیاران روابط عمومی می توانند با ارتباط موثر، شناخت روحیات مشتری و مدیریت ابزار ها در افزایش رضایت مندی آنها مثمر ثمر واقع شوند.

منشوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد بر اساس سیاست ها و تأکید مقام معظم رهبری عزم جدی در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، گفت: در همین راستا پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در اولویت اصلی کار بانک قرار گرفته است.

ناصر شهرکی – رئیس اداره امور شعب استان سیستان وبلوچستان – نیز در ادامه با اشاره به اهداف بانک مهر اقتصاد، اجرای طرح همیاران روابط عمومی را منحصر به فرد عنوان کرد و گفت: تقویت برند بانک با هدف جذب مشتریان بالقوه بر اساس تکنیک های مشتری مداری یکی از اهداف مهم راه اندازی شبکه همیاران روابط عمومی در بانک مهر اقتصاد می باشد.

شهرکی همیاران روابط عمومی را یک هرم پر قدرت و موثر برای فروش محصولات و خدمات دانست و ابراز داشت: همیاران روابط عمومی در داخل سازمان به عنوان یک عنصر سازمان دهنده و در خارج از سازمان نقش  یک سفیر تجاری را بر عهده دارند.

گفتنی است در ادامه این همایش کارگاه آموزشی شیوه های رفتاری و بهسازی رفتار فردی و گروهی و راه های ارتباط با مشتری، توسط اساتید دانشگاهی برای همیاران روابط عمومی استان برگزار شد.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران