پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 635127 تاریخ : 1402/01/21-23:09:43
,3,
رشد بیش از 100 درصدی وام های بدون ضامن در بانک قرض الحسنه مهر ایران

رشد بیش از 100 درصدی وام های بدون ضامن در بانک قرض الحسنه مهر ایران

در حالی که سال 1400 حدود 4.6 درصد وام های بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون ضامن پرداخت شده، این عدد در سال 1401 به حدود 10 درصد رسیده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، نسبت تعداد وام های بدون ضامن نسبت به کل وام های پرداخت شده از سوی این بانک به 10 درصد رسیده است.

این در حالی است که نسبت یاد شده در سال 1400 حدود 4.6 درصد بود و در سال گذشته شاهد رشدی بیش از 2 برابری در این شاخص بودیم که نشان از گسترش پرداخت وام های بدون ضامن توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران دارد.
گفتنی است بانک قرض الحسنه مهر ایران در همراهی با سیاست های دولت مردمی، یکی از نخستین بانک هایی بود که به سامانه «ستاره» وزارت امور اقتصادی و دارایی پیوست. این بانک همچنین سامانه اعتبارسنجی خود به عنوان «ضِمان» را راه اندازی کرده است و با اقداماتی از این دست موفق شده به یکی از بانک های پیشرو کشور در پرداخت وام های بدون ضامن تبدیل شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران