پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 578983 تاریخ : 1400/02/06-13:13:59
,5,
رشد 7 درصدی تولید پتروشیمی ها در فروردین ماه

میرهاشمی خبر داد:

رشد 7 درصدی تولید پتروشیمی ها در فروردین ماه

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش 7 درصدی تولید محصولات مختلف پتروشیمی در نخستین ماه از سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نسبت به مدت مشابه سال 99 و رسیدن آن به حدود 5.5 میلیون تن خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، سید جلال میرهاشمی اظهار کرد: مجتمع های پتروشیمی در فروردین ماه سال جاری عملکرد قابل قبولی را به ثبت رساندند و با توجه به تامین پایدار خوراک، تولید انواع محصولات پتروشیمی رشد مطلوبی را به ثبت رساند.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: مجموع تولید از سوی مجتمع های پتروشیمی در فروردین ماه سال جاری حدود 5.5 میلیون تن بود.

وی با بیان این که در سال جاری با توجه به ظرفیت های موجود و اقدام های در حال انجام، صنعت پتروشیمی ایران آمادگی دارد تا رشد تولید را محقق کند گفت: تمامی شرایط و زیر ساخت ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه اندازی و بهره برداری طرح های جدید، با اقدام های انجام شده امسال نیز از ظرفیت های خالی تولید برخی از مجتمع های موجود نیز استفاده خواهد شد.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی به رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا در مجتمع های پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: واحدهای پتروشیمی همواره همکاری بسیار مطلوبی برای رعایت الزام های بهداشتی و همچنین در تولید مواد اولیه موردنیاز بخش بهداشت و درمان داشته اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران