پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596719 تاریخ : 1401/03/07-17:25:48
,10028,
رزمایش جهادگران فاطمی در سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد

رزمایش جهادگران فاطمی در سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد

به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و با هدف کمک به هموطنان نیازمند، رزمایش گسترده جهادگران فاطمی، با حضور مدیران و کارکنان ستاد سازمان تأمین اجتماعی و همچنین ادارات کل غرب، شرق و شهرستان های تهران و مدیریت درمان استان برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: با وجود مشکلات و محدودیت های مختلفی که به ویژه در ابتدای کار دولت جدید در سازمان تأمین اجتماعی داشتیم، با تفکر بسیجی و خدمت خالصانه مدیران و کارکنان سازمان در سراسر کشور، از بسیاری از موانع و مشکلات عبور کردیم و امروز سازمان تأمین اجتماعی با روحیه بسیجی و با وجود برخی مشکلات، با همه توان و ظرفیت در حال خدمت به جامعه شریف کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان است.

دکتر احمد اسفندیاری در این رزمایش که توسط مرکز مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی، برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بخشی افتخارآفرین در نهاد مردمی بسیج، در خدمت به محرومان و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه پیشگام شده اند و با جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی، به کمک نیازمندان و محرومان شتافته اند که لازم است از همه عزیزانی که در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت کردند، تشکر کنیم.

حمیدرضا اله بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج و نقش افتخارآفرین و کلیدی بسیجیان در آزادسازی خرمشهر، گفت: بسیج، معجزه انقلاب است و همه افتخارات کشور و انقلاب با کمک بسیجیان حاصل شده است. بسیج و بسیجیان تاکنون بارها اثبات کرده اند که در همه مشکلات و مسائل، در کنار مردم قرار دارند. در حال حاضر، 42 هزار گروه جهادی بسیج در عرصه های مختلف فعالیت می کنند و در همه حوادث مثل سیل و زلزله، از اولین گروه هایی که به خدمت و امداد رسانی می پردازند، بسیجیان هستند.

مهدی تیموری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: طرح مهیاسازی 500 بسته معیشتی، در ادامه برنامه کمک های مومنانه در قالب طرح "تأمین اجتماعی همدل" که از سال گذشته و با مشارکت کارکنان واحدهای مختلف آغاز شده، برگزار شده است. کمک های مؤمنانه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در قالب این طرح؛ در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، طرح تهیه جهیزیه، خیرات نان و بسته های معیشتی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

دکتر محمدرضا کریمی، سرپرست مرکز بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: عمده فعالیت های مرکز بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه ارائه خدمات درمانی و سلامتی به محرومان جامعه است و به همین منظور به مناسبت سالروز سوم خرداد، حماسه آزادسازی خرمشهر، اردوی جهادی ویزیت و داروی رایگان با مشارکت پزشکان و کادر درمانی عضو این تشکل در شهرقدس برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران