پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 671106 تاریخ : 1402/10/24-17:32:20
,15,
رایتل؛ گامی تازه در مسیر هوشمندسازی

رایتل؛ گامی تازه در مسیر هوشمندسازی

تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت ایران یاسا تایر و رابر با محوریت هوشمندسازی و با حضور حسین ملازاده مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل و علی عشاقی نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ایران یاسا تایر و رابر و جمعی از معاونین و مدیران هر دو هلدینگ منعقد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی رایتل، این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت های موجود رایتل برای ایجاد ارزش افزوده و ارائه خدمات در زمینه هوشمندسازی خط تولید، هوشمندسازی محصولات، ارائه امکانات اینترنت و شبکه­های اختصاصی برای شرکت ایران یاسا تایر و رابر مطرح شد.

مدیرعامل رایتل در این نشست، هوشمندسازی را یکی از محوری ترین فعالیت های اخیر رایتل برشمرد و اظهار کرد: این خدمت به توسعه و بهره وری کسب وکارها کمک می کند و رایتل تلاش دارد در این زمینه نقش موثری ایفا کند.

ملازاده همچنین با تاکید بر اهمیت همکاری مشترک برای رایتل، گفت: این همکاری می تواند در زمینه کسب تجارب و دستاوردهای تازه برای این اپراتور تلفن همراه، تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر سرعت اجرای طرح، گفت: این خدمت متمایز برای اولین بار ارائه می شود و ما در این زمینه با برنامه ریزی بلندمدت گام برمی داریم.

همچنین علی عشاقی مدیرعامل ایران یاسا تایر، همکاری با رایتل را در دستیابی به موفقیت های جدید این شرکت، مفید دانست و گفت: در مسیر هوشمندسازی با تکیه بر دستاوردهای رایتل پیش می رویم و هدف ما این است که در افزایش سهم بازارهای داخلی و خارجی از این خدمت بهره مند شویم و سهم خود را در صادرات کشور محقق کنیم.

همکاری در زمینه هوشمندسازی خطوط تولید، محصولات، ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و خدمات5G به شرکت و همکاری در زمینه ارائه طرح های نوآورانه و دانش بنیان از جمله مفاد این تفاهم نامه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران