پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 617957 تاریخ : 1401/04/29-12:14:04
,15,
راه اندازی پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در سامانه مرکز تماس رایتل

راه اندازی پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در سامانه مرکز تماس رایتل

سامانه پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در مرکز تماس رایتل، آغاز به کار کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی رایتل، این اقدام واحد خدمات مشترکین، با هدف رعایت مضاعف اصول مشتری مداری و ایجاد و ارتقای تجربه مطلوب در اولین ارتباط مشترکین جدید با کانال های پشتیبانی رایتل راه اندازی شد.

از طریق این سامانه، مشترکین جدید با اولویت بالاتری به کارشناسان پاسخگوی مرکز تماس متصل و در کمترین زمان ممکن در راستای حل سریع مشکلات احتمالی یا ارائه راه حل مفید و موثر جهت اطمینان بخشی، حفظ و نگهداشت آنها، به این صف متصل خواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران