به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، حامد حسن نژاد گفت: میز خدمت الکترونیکی برای پاسخگویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب پس از طی 5 ماه دوره بهره برداری آزمایشی و بررسی و پاسخگویی مستمر به مشکلات مطرح شده از سوی متقاضیان توسط اداره کل دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، به صورت رسمی راه اندازی گردید.
حسن نژاد ادامه داد: با راه اندازی کامل این سامانه، تمامی دسترسی های لازم برای سازمان صمت استانی جهت استفاده از این سامانه و همچنین برای ذینفعان، متقاضیان و فعالان اقتصادی وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: میز خدمت الکترونیکی با توجه به شرایط حال حاضر کشور و شیوع بیماری کرونا و الزامات درنظر گرفته شده توسط دولت برای کاهش سفر های درون و برون شهری و مراجعات متقاضیان به دستگاه های اجرایی و ضرورت ارائه خدمات بصورت الکترونیکی، برای پاسخگویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب در این سامانه پیاده سازی و در دسترس عموم قرار گرفته است.