پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621696 تاریخ : 1401/09/14-22:05:33
,10027,
دومین کارگاه  پسارویداد بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه بعد از ظهر امروز دوشنبه 14 آذرماه برگزار شد

دومین کارگاه پسارویداد بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه بعد از ظهر امروز دوشنبه 14 آذرماه برگزار شد

دومین کارگاه پسارویداد بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه بعد از ظهر امروز دوشنبه 14 آذرماه 1401 از ساعت 13:30 تا 17:00به صورت حضوری در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشکده بیمه، در دومین کارگاه پسارویداد همایش بیمه و توسعه که به موضوع «آیا باید برای تکافل مقررات مجزا تنظیم نمود؟» اختصاص یافته بود، «بررسی جمعیت شناسی جهان از منظر تنظیم مقررات تکافل»، «اثر تنظیم مقررات»، «چه مواردی مشمول تنظیم مقررات می شوند: ارزش ها یا عملیات؟»، «عواملی که باید لحاظ کرد»، «موافقین و مخالفین تنظیم مقررات مجزا» و «نتیجه گیری» توسط دکتر محمد رفیق خان مشاور شرکت آلیانز شعبه مالزی، مشاور سابق شرکت اتکایی پاسیفیک لایف و مدیرعامل سابق شرکت مونیخ ری شعبه مالزی، به زبان انگلیسی تدریس شد.

مدرس این کارگاه ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی حضار در جلسه، تجربیات خود از بیش از دو دهه فعالیت در صنعت بیمه و تکافل کشور مالزی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.
لازم به ذکر است سومین کارگاه پسارویداد همایش نیز با عنوان «سازوکار تکافل و تامین مالی جمعی در صنعت بیمه» فردا سه شنبه 15 آذر ماه 1401 از ساعت 8:00 تا 11:30 به زبان انگلیسی و با ترجمه همزمان به صورت حضوری در سالن شهید مطهری واقع در طبقه اول پژوهشکده بیمه برگزار می گردد.
مدرس سومین کارگاه پسارویداد، دکتر فوزیه مبارک دارای درجه دکترای امور مالی از موسسه علم و فناوری ذوالفقار علی بوتو اسلام آباد است که «مقدمه»، «سازوکار تکافل»، «الگوی تکافل»، «تامین مالی جمعی: الگوی شبکه همتا به همتا» و «الگوی تکافل و تامین مالی جمعی» را به مدت 3.5 ساعت در حضور علاقه مندان ارائه خواهد کرد.
کلیه کارگاه های پسارویداد همایش به صورت حضوری در سالن شهید مطهری واقع در طبقه اول پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد. ثبت نام در این کارگاه ها برای عموم آزاد و رایگان و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir/ امکان پذیر می باشد. فایل ضبط شده کارگاه های پسارویداد به زودی در بخش سخنرانی های علمی وب سایت پژوهشکده بیمه به نشانی https://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/5386/page/ بارگذاری خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران