پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522494 تاریخ : 1399/08/22-14:04:13
,17,
درآمد 10 هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات بر نقل و انتقال سهام

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد:

درآمد 10 هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات بر نقل و انتقال سهام

سازمان امور مالیاتی از کسب درآمد حدودا 13 هزار میلیارد تومانی مالیات بر ثروت در 6 ماهه نخست امسال خبر داد که بیش از 9.9 هزار میلیارد تومان آن به مالیات بر نقل و انتقال سهام مربوط می شود.

به گزارش بانک و صنعت، سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: در نیمه نخست سال 99 بیش از 85 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شد که 54 هزار و 955 میلیارد تومان درآمد مالیات مستقیم از بخش های مختلف اقتصادی بوده است.

عمده ترین بخش مالیات بر ثروت که حدود 13 هزار میلیارد تومان (12 هزار و 940 میلیارد تومان) بوده به مالیات بر نقل و انتقال سهام داران بورسی باز می گردد که با توجه به روند صعودی شاخص بورس و ارزش بازار سهام در نیمه نخست سال، درآمد 9 هزار و 921 میلیارد تومانی را به خزانه داری کل واریز کرد.

در بخش مالیات بر نقل و انتقال املاک و نقل و همچنین مالیات بر انتقال سرقفلی نیز به ترتیب 814 و 879 میلیارد تومان درآمد به حساب خزانه واریز شد.

درآمد مالیاتی از محل خودروها و خانه های لوکس (خودروها واحدهای مسکونی گران قیمت) ذیل بند 1 تبصره 6 قانون بودجه سال 99 نیز صفر اعلام شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران