پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 583901 تاریخ : 1400/04/12-18:23:54
,9,
خلاصه اقدامات انجام شده اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران:

خلاصه اقدامات انجام شده اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل

رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران، خلاصه ای از اقدامات انجام شده آن اداره در بهار سال 1400 را اعلام کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران، رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران، خلاصه ای از اقدامات انجام شده آن اداره در بهار سال 1400 را اعلام نمود.

به گفته دکتر آزاده رییس دانا؛ رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی دانشگاه ایران اداره ، طی سه ماهه نخست سال در مجموع 595 مورد بازرسی از واحدهای زیرپوشش این معاونت به انجام رسیده که از این تعداد، 238 مورد به بازرسی از سطح عرضه مرتبط با کنترل بیماری کرونا مربوط می باشد.
همچنین در این بازه زمانی در راستای تسهیل ثبت و عرضه فرآورده های تولید داخل، تعداد 57 مورد پرونده از محصولات جدید ارسال شده از سوی شرکت های تولیدی زیرپوشش به دبیرخانه معاونت واصل گردیده که همگی آنها توسط کارشناسان اداره مورد بررسی و اظهارنظر قرار گرفته است.
وی افزود:در زمینه مبارزه با پدیده قاچاق کالاهای سلامت محور نیز طی بازرسی های انجام شده، تعداد 345 قلم کالای غیرمجاز کشف و پرونده متهمان برای رسیدگی، به مراجع ذی صلاح ارجاع گردیده است.

دکتر رییس دانا در خصوص تعداد فعالیت های آموزشی اذعان داشت که از مهمترین اقدامات انجام شده در آن اداره می توان به برگزاری وبینار آموزشی آشنایی با الزامات GMP-PIC/S با حضور بیش از 40 تن از کارشناسان معاونت های غذا و داروی سراسر کشور و تهیه 6 برگ پمفلت با موضوع­های مختلف (آموزش ضوابط و قوانین تشخیص و عرضه شیرخشک های رژیمی، قرص برنج و ضوابط عرضه مکمل ها) اشاره کرد.
همچنین در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1400، تعداد 4 جلسه اتاق فکر نیز برگزار گردیده که تصمیمات لازم در زمینه اجرایی کردن شعار سال 1400، اتخاذ گردیده است.
رییس اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل عنوان کرد که علاوه بر اقدامات بالا که به صورت ادواری توسط کارشناسان اداره به انجام می رسد، خوشبختانه در ابتدای سال جاری، انبار اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل، با همکاری واحد امور اداری معاونت قفسه­گذاری و به­سازی شده است. همچنین با همت و تلاش کارشناسان اداره ، با صرف حوصله و دقت فراوان، هر محموله بازداشتی، کدگذاری گردیده و ضمن چیدمان مناسب، عملیات انبارداری به نحوی انجام می­گیرد که به محض دریافت دستور قضایی در خصوص هر پرونده، دسترسی به فهرست اقلام و در صورت لزوم، نمونه برداری، تحویل یا امحاء کالا، در کوتاه ترین زمان، امکان پذیر گردیده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 492
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران