پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658115 تاریخ : 1402/05/15-10:50:22
,13,
خرید تضمینی گندم به 8 میلیون و 800 هزارتن رسید

خرید تضمینی گندم به 8 میلیون و 800 هزارتن رسید

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت 8 میلیون و 800 هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده که این میزان 2 برابر سال 1400 است.

به گزارش بانک و صنعت، عطااله هاشمی گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون 8 میلیون و 800 هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد داشته است.

به گفته او، بنابر آمار 62 هزارمیلیارد تومان معادل 48 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.
هاشمی ادامه داد: برآورد ها حاکی از آن است که میزان خرید تضمینی گندم به 9 میلیون و 200 هزارتن برسد که این میزان 2 برابر خرید تضمینی 1400 است.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: علی رغم آنکه حدود یک ماه دیگر فصل کشت آغاز می شود، اما کشاورزان برای بذر های امسال هیچ گونه وجهی دریافت نکردند و اکنون بدنبال آن هستند که گندم تولیدی را پس بگیرند.
او گفت: برآورد ها حاکی از آن است که با اصلاح قیمت خرید تضمینی و اعلام مناسب قیمت برای سال زراعی جدید، تولید گندم در سال آینده به 14 میلیون تن برسد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران