پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658275 تاریخ : 1402/05/21-23:38:31
,10025,22,
خراسان شمالی،

در ادامه بازدید از سرپرستی های استانی

خراسان شمالی، "گنجینه فرهنگ ها و اقوام ایرانی" میزبان مدیرعامل بیمه کوثر

دکتر آقادادی و هیئت همراه با حضور در سرپرستی استان خراسان شمالی به بازدید و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با همکاران ، نمایندگان و ذی نفعان شرکت پرداختند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، در ابتدا گزارشی از وضعیت عملکرد خراسان شمالی توسط مدیریت سرپرستی استان ارائه شد و مدیرعامل شرکت نکاتی را در این خصوص و برنامه های مورد نیاز جهت افزایش بازدهی سرپرستی بیان نمودند.

دکتر آقادادی در این بازدید ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان و همکاران به تشریح برنامه های شرکت برای ارتقای جایگاه بیمه کوثر پرداختند و خواهان اشاعه خدمات غیرحضوری ، کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و همچنین ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک شدند تا این عوامل زمینه ساز جلب رضایت مشتریان و افزایش سودآوری به عنوان اهداف عالی شرکت گردد.

ایشان با تبریک سالروز تاسیس استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود به شعار شرکت "کوثر، خیر کثیر" اشاره نمودند و حمایت و پشتیبانی از شبکه فروش را امری ضروری دانستند که موجبات بهبود کارایی را فراهم می آورد و مشارکت و انسجام همکاران و نمایندگان را در ثبت عملکرد رو به جلو در بیمه کوثر بسیار موثر عنوان نمودند.

آقادادی در پایان با اشاره به عملکرد بالغ بر 4 هزار میلیاردی فروش شرکت ابراز امیدواری کرد همکاران شرکت با سعی و تلاش مضاعف خود زمینه ساز ارتقای سطح عملکرد و بهبود فرآیند ارائه خدمات به مشتریان شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران