پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 519664 تاریخ : 1399/06/27-11:55:38
,10025,
خدمت رسانی و مردمداری، اصل اول مدیریت

قائم مقام بیمه دانا اعلام کرد

خدمت رسانی و مردمداری، اصل اول مدیریت

قائم مقام شرکت بیمه دانا، خدمت رسانی و مردمداری را از اصول اولیه مدیریت و گسترش آن را موجب مقبولیت در جامعه عنوان کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در مراسم تجلیل از خدمات بازنشستگان بسیجی بیمه دانا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های چندین ساله آنها گفت: بسیج واژه مقدسی است که شایسته است همه فارغ از جایگاه و پست سازمانی در حفظ ارزش های این نهاد انقلابی کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیمه دانا متعلق به همه است، افزود: همه کارکنان شرکت اعم از بسیجی و غیر بسیجی باید با تقویت احساس مسئولیت و دوراندیشی، نسبت به حفظ شرافت انسانی و معرفت آرمانی بسیج پایبند باشند و بکوشند بهترین نوع خدمت رسانی را به مردم ارائه دهند.

قائم مقام بیمه دانا، تقویت احساس مسئولیت را در شرایط کنونی به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای ارائه خدمت به بیمه گذاران عنوان و ابراز امیدواری کرد که در سایه افزایش همکاری، تعامل و تقویت مناسبات اجتماعی، روند رو به رشد شرکت بیش از پیش تداوم یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران