پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433414 تاریخ : 1397/09/22-11:52:54
,2,
خدمت رسانی مطلوب به مشتریان، هدف نهایی بانک ملی ایران

خدمت رسانی مطلوب به مشتریان، هدف نهایی بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، هدف نهایی بانک است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در بازدید از شعبه میدان هفتم تیر بانک با بیان این که سود و زیان شعب باید به صورت مرتب کنترل شود، گفت: باید جلوی همه عواملی که به کاهش سود و یا افزایش زیان منجر می شود، گرفته شده و شعب در راستای سودآوری حداکثری حرکت کنند.

وی با اشاره به این که مشتری مداری در صدر اهداف بانک است، اظهار کرد: بانک ملی ایران هر روز امکانات جدید و توسعه یافته تری برای خدمت رسانی به مشتریان معرفی می کند و نتیجه این اقدامات نشان داده که میزان رضایت مشتریان از بانک افزایش یافته است.

 

کریمی همچنین در جریان حضور خود در شعبه هفتم تیر، با تعدادی از کارکنان و مشتریان گفت و گو کرد و در جریان مسائل آنها قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران