/2023/8/14020522132805.jpg
خدمات دلسوزانه و با کیفیت به مشتری ارائه شود
سرپرست معاونت برنامه ریزی بانک قرض الحسنه مهر ایران خطاب به همیاران مشتری بانک گفت: اگر خدمات را به صورت دلسوزانه به مشتری ارائه دهید، حتی زمانی که پاسخ شما به درخواست وی منفی باشد، وی از عملکرد شما راضی خواهد بود.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام