پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 658317 تاریخ : 1402/05/22-14:26:29
,3,
خدمات دلسوزانه و با کیفیت به مشتری ارائه شود

خدمات دلسوزانه و با کیفیت به مشتری ارائه شود

سرپرست معاونت برنامه ریزی بانک قرض الحسنه مهر ایران خطاب به همیاران مشتری بانک گفت: اگر خدمات را به صورت دلسوزانه به مشتری ارائه دهید، حتی زمانی که پاسخ شما به درخواست وی منفی باشد، وی از عملکرد شما راضی خواهد بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، دوره آموزشی یک روزه همیاران مشتری در این بانک برگزار شد تا ضمن پایان یافتن فعالیت این نیروها با عنوان همیار بازاریاب، فصل جدیدی از همکاری این کارکنان با شرایط و وظایف جدید آغاز شود.

دکتر «رضا قرائی پور» سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه بانک دیگر سخنران این جلسه بود. وی اظهار داشت: ما در بانک پرافتخاری کار می کنیم که شاخص های عملکردی آن نشان از کارنامه ای درخشان دارد.
قرائی پور افزود: البته این بانک اهداف بزرگی نیز دارد. سال گذشته رشد منابع بانک 80 درصد بود، حال اگر بانک تا سه سال آینده رشد منابعی در سطح 70 درصد داشته باشد، منابع آن در پایان آن دوره به 1000 همت بالغ می شود.
وی ادامه داد: آداب، رفتار، عملکرد، بینش و رفتارهای ما باید مبتنی بر چنین سطحی از عملکرد باشد. همچنین فراموش نکنید که بانک قرض الحسنه مهر ایران نخستین بانک قرض الحسنه دنیاست و داعیه دار بانکداری اسلامی است.
قرائی پور تأکید کرد: کارت قرض الحسنه باید به کارت زندگی مردم تبدیل شود و هدف ما این است که هر ایرانی یک کارت قرض الحسنه داشته باشد. لازم است زیرساخت های یک بانک با حداقل 40 میلیون مشتری ایجاد شود.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه بانک بیان کرد: وظیفه همیاران مشتری بسیار بزرگ است، زیرا خط مقدم تعامل با مشتری هستند. خدمات تا حد زیادی استانداردپذیر نیست و بستگی زیادی به کسی دارد که آن را ارائه می کند. اگر خدمات را به صورت دلسوزانه به مشتری ارائه دهید، حتی زمانی که پاسخ شما به درخواست وی منفی باشد، وی از عملکرد شما راضی خواهد بود.
قرائی پور گفت: از همیاران مشتری انتظار می رود خدمات را با کیفیت قابل قبول به مشتری ارائه دهند تا رضایت مشتری جلب شود. اگر طرح همیاران مشتری با موفقیت همراه شود، نیروهای همیار مشتری به همه شعب کشور افزوده می شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران