پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521534 تاریخ : 1399/07/28-13:58:54
,6,
حمل ریلی 400 دستگاه خودرو از ایران خودرو کرمانشاه به تهران

با هدف تسریع در تحویل به مشتریان صورت می گیرد

حمل ریلی 400 دستگاه خودرو از ایران خودرو کرمانشاه به تهران

به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان و با استفاده از ظرفیت شبکه حمل و نقل ریلی کشور، هر هفته 400 دستگاه خودروی تولیدی ایران خودرو کرمانشاه به مقصد تهران بارگیری و حمل می شود و افزایش این تعداد نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از ایران خودرو، آمار تولید ایران خودرو کرمانشاه از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه حکایت از رشد 71 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. برهمین اساس تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش قابل توجهی یافته است.
این سایت تولیدی در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان، تحقق اهداف و تسریع در اجرای تعهدات به مشتریان، از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه بهره گرفته و در همین راستا با توجه به ظرفیت ریلی ایجاد شده در استان و هماهنگی های به عمل آمده از ظرفیت موجود در این بخش نیز حداکثر بهره را خواهد برد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 257
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران