به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ دکتر امیر رضا نعمت اللهی با اشاره به جایگاه و نقش شبکه ی فروش به عنوان یکی از بازوهای اجرایی شرکت های بیمه، ضمن تأکید بر اهمیت راهبری، حمایت، توانمندسازی و نگهداشت نمایندگان، بیان داشت: براساس برنامه ی عملیاتی سال 1402 و به منظور تحقق یکی از اهداف شش گانه شرکت که بر ارتقاء کمی، کیفی و تجربه ی خوشایند شبکه ی فروش تأکید دارد، حمایت و توانمند سازی نمایندگان به عنوان عضوی از خانواده ی بیمه دی در رئوس برنامه های شرکت قرارگرفته است.
وی افزود: مُدل تسهیلات شبکه ی فروش طراحی که با حمایت مدیرعامل به تصویب رسیده شامل؛ وام ضروری، ارائه ی سهام ترجیحی، وام خرید و تجهیز دفتر نمایندگی، کمک هزینه ی تابلو، کمک هزینه ی تبلیغات، کمک هزینه بیمه نامه های شخصی و هدایای مناسبتی می باشد.
وی در پایان با بیان اینکه این تسهیلات، متناسب با عملکرد و درجه ی نماینده ها و طبق اولویت بندی مصوب، به ایشان تعلق می گیرد؛ اظهار داشت: مدل مذکور، براساس تحلیل اثربخشی تسهیلات اعطائی فعلی،نظرات و پیشنهادات اصلاحی و تکمیلی شبکه فروش در سراسر کشور مورد بازبینی قرار گرفته و بهبود مستمرخواهد داشت.