پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 616626 تاریخ : 1401/03/11-12:46:23
,1,
حمایت بانک ایران زمین از توسعه کسب و کارهای خرد و تولید داخلی

حمایت بانک ایران زمین از توسعه کسب و کارهای خرد و تولید داخلی

مدیر عامل بانک ایران زمین تاکید کرد: توسعه کسب و کارهای خرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است.وی در افتتاحیه شعبه لواسانی تهران خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با ایجاد بستری امن و مناسب در حوزه های مختلف در تلاش است تا جوانان این سرزمین بتوانند کسب و کار خود را گسترش داده و به مشتریان خود سرویس های خاص و مناسب ارائه کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن ابزار خوشحالی از حضور در کنار همکاران و مهمانان در این مراسم، گفت: تلاش من و همکارانم در بانک ایران زمین ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است. اما نکته قابل توجه نوع خدماتی است که به مردم جامعه در بخش های مختلف اقتصادی، بازرگانی، صنعت و کسب و کار ارائه می شود.

پورسعید افزود: خدمات ما باید طوری طراحی شود که برای مشتریان ارزش افزوده ای متمایز از آنچه در گذشته و به صورت سنتی ارائه می شد، داشته باشند. بانک ایران زمین با این رویکرد توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی سرمایه گذاری کند و با همت همکاران در تمامی بخش های بانک این رویکرد را عملی و اجرایی کند.
مدیرعامل بانک ایران زمین اعلام کرد بسیاری از خدمات بانکی این بانک با استفاده از آخرین تکنولوژی روز انجام می شود و بستری آماده شده است تا بسیاری از فعالان اقتصادی، فین تک ها و استارت آپ ها بتوانند از آن استفاده کردند.
پورسعید این نوید را به افرادی که می خواهند کسب و کار خود را توسعه بدهند داد که: اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار خود هستند، مسیر خدمات بانکی خود را می توانند از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر انجام دهند. همکاران من در تلاش هستند تا این خدمات را با شکل و کیفیت بهتر و کمیت بیشتر توسعه بدهند.
مدیرعامل بانک ایران زمین دغدغه همکاران این بانک را ارائه خدمت به مشتریان دانست و خاطرنشان کرد: محل استقرار و دسترسی به شعبه شهید لواسانی مطلوب بوده و امکاناتی را که همکاران من بتوانند زنجیره خدمات بانکی را که نیاز به حضور مشتریان دارد ارائه دهند، فراهم شده است.
به منظور افزایش رضایت مشتریان بانک ایران زمین و ارائه خدماتی متمایز و متفاوت در جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، شعبه خیابان شهید لواسانی بانک ایران زمین تهران افتتاح شد.
این مراسم با حضور معاون مالی و پشتیبانی، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی، مدیر امور پشتیبانی و مهندسی، مدیر امور شعب استان تهران، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست، مدیران مناطق یک و دو امور شعب استان تهران، رئیس اداره حوزه مدیریت، رئیس اداره دبیرخانه هیأت مدیره، رئیس اداره خدمات، رئیس اداره مهندسی و املاک، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا، مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک، جمعی از کارشناسان و مشتریان بانک ایران زمین برگزار شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران