پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 619990 تاریخ : 1401/07/10-14:27:10
,3,22,
حمایت از کارکنان سازمان ها با پرداخت وام 200 میلیون تومانی

حمایت از کارکنان سازمان ها با پرداخت وام 200 میلیون تومانی

«بهزاد شمس الدینی» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس ضمن تشریح خدمات جدید این بانک، گفت: شرکت ها، ادارات و سازمان هایی که از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران، حقوق و دستمزد کارکنانشان پرداخت می شود، می توانند از خدمات جدید این بانک در قالب اعطای وام 200 میلیون تومانی استفاده کنند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شمس الدینی ضمن تأکید بر حمایت بانک از کسب وکارها، اظهار داشت: بسته جدید حمایتی حقوق و دستمزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، فرصت جدیدی را برای مشتریان جهت افزایش سطح رضایتمندی و بهره وری کارکنان ایجاد کرده است.

وی در تشریح این فرصت های جدید بیان کرد: شرکت ها، سازمان ها و اداراتی که از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران دستمزد کارکنان خود را پرداخت کنند، می توانند درصدی از مجموع حقوق ماهیانه را در قالب وام قرض الحسنه با دوره بازپرداخت حداکثر 18ماهه به کارکنان خود اعطا کنند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس افزود: کارکنان شرکت نیز می توانند تا سقف 200 میلیون تومان از این وام استفاده کنند که مبلغ و مدت زمان بازپرداخت آن متغیر بوده و بر اساس توانمندی فرد و سیاست های اعتباری بانک تعیین می شود.

به گفته شمس الدینی کارمندان شرکت ها و ادارات طبق لیست بیمه مشخص شده، می توانند از خدمات بانک استفاده کنند. امتیازی هم که برای وام در نظر گرفته می شود، قابل انتقال به فرد دیگری نیست.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس درباره خدمت دیگر این بانک گفت: در لحظات سخت حوادث و مصیبت ها، بانک مهربانی ها مانند یک شریک و همراه خوب در کنار مردم است.

وی افزود: در چارچوب این خدمت بیمه ای، قبل از هر چیز، بیمه عمر و حوادث رایگان دریافت می شود و بانک 5برابر میانگین 3 ماه آخر مجموع سپرده ها را در صورت فوت و 10برابر میانگین را در صورت فوت بر اثر حادثه پرداخت می کند.

شمس الدینی اظهار داشت: بانک مهربانی ها با پرداخت 5 برابر میانگین 3 ماه آخر مجموع سپرده ها نیز مرهم زخم های مشتریان دچار نقص عضو و از کارافتادگی دائم است.

وی در پایان گفت: جبران هزینه درمان به علت حادثه تا 2برابر میانگین 3ماه آخر مجموع سپرده های مشتری نیز خدمت حمایتی دیگر بانک مهر قرض الحسنه ایران در این راستا خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران