پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210613 تاریخ : 1395/03/23-10:18:40
,17,
حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند

مدیران در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی کوشا باشند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی به معنی تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی است، گفت: مدیران در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی بکوشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهندس محمد رضا نعمت زاده »  در سفر خود به استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از شرکت آذرمینای جام در شهرستان تربت‌جام و شرکت شیشه فلوت کاویان در شهرستان فریمان با تأکید بر لزوم حمایت از صنعت گران و تولیدکنندگان بخش خصوصی اظهار کرد: مدیران باید با رفع موانع فعالیت واحدهای تولیدی در حوزه‌های گوناگون، در چارچوب قانون زمینه حرکت در مسیر توسعه را بیش‌ازپیش فراهم کنند.

وی حمایت از بخش خصوصی را ازجمله سیاست‌های وزارت خانه متبوع خود دانست و افزود: در این راستا دولت تاکنون مصوبات گوناگونی را برای ارائه تسهیلات به حوزه تولید داشته است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تکمیل پروژه شرکت آذر مینای جام  افزود: این کارخانه پس از بهره‌برداری امکان تولید 200 هزار تن انواع شیشه بدون موج را دارد، گفت: این مهم به تأمین شیشه موردنیاز شرق کشور کمک قابل‌توجهی می‌کند.
یادآور می‌شود؛ این واحد در حال ساخت در حوزه شیشه فعال است و تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اعتبار موردنیاز برای احداث این پروژه 450میلیارد تومان است که تاکنون260 میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی هزینه شده است. در ادامه مسیر مسئولان کشوری و استانی با حضور در  شهرک صنعتی کاویان از شرکت شیشه فلوت کاویان نیز بازدید کردند.
این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 275 میلیارد تومان، در حوزه شیشه فعال است و تاکنون62 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است با تکمیل این پروژه جهت510 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران