پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 637396 تاریخ : 1402/04/10-23:33:33
,3,
حمایت 2500 میلیارد تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران از 71 هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت

حمایت 2500 میلیارد تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران از 71 هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت

بانک قرض الحسنه مهر ایران در طول 5 سال همکاری خود با بنیاد برکت حدود 2500 میلیارد تومان وام به 71هزار طرح اشتغالزایی مد نظر بنیاد پرداخت کرده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در طول سال های گذشته حمایت از ایجاد اشتغال خرد را به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود در پرداخت وام برگزیده است. بزرگ ترین بانک قرض الحسنه کشور در این راستا با نهادهای مختلفی از جمله معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق توسعه فناوری های نوین و... همکاری کرده است.

یکی از این نهادها که سابقه همکاری بانک با آن به 5 سال بالغ می شود، بنیاد برکت است. بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان یکی از پیشگامان تأمین مالی کسب وکارهای خرد نخستین بانکی است که از سال 1397 در اجرای طرح های اشتغال زایی، همکاری خود را با بنیاد برکت آغاز کرده است.
بانک قرض الحسنه مهر ایران سعی کرده در طول این سال ها همکاری گسترده ای با بنیاد برکت داشته باشد و تا حد ممکن، طرح های معرفی شده از سوی این بنیاد را تأمین مالی کند. این بانک در طول 5 سال همکاری خود با بنیاد برکت حدود 2500 میلیارد تومان وام به طرح های مد نظر بنیاد پرداخت کرده است.
مجموع طرح هایی که بانک قرض الحسنه مهر ایران از آن ها حمایت کرده به حدود 71هزار طرح اشتغالزایی می رسد. طرح هایی که توسط بانک تأمین مالی شده، مجموعاً برای 212هزار نفر ظرفیت اشتغال ایجاد کرده که عدد قابل توجهی به شمار می رود.
همین موضوع باعث شد تا در جشنواره تلاش با برکت که اخیراً توسط بنیاد برکت برگزار شد، در حضور رئیس کل بانک مرکزی، از دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر شده و نشان عالی برکت به وی اعطا شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 219
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران